Turystyka wypoczynkowa
wczasy
agroturystyka
wyjazdy weekendowe
Spotkania
firmowe
integracje
szkolenia
konferencje
katering
Dla dzieci i młodzieży
kolonie
obozy
zimowiska
zielone szkoły
Turystyka medyczna
SPA
masaże
rehabilitacja
stomatologia

Camping Róża Wiatrów
cena za osobę: 70.00

więcej 

Willa Joanna
cena za osobę: 65.00

więcej 

Hotel Szarlota
cena za osobę: 120.00

więcej 

AKADEMIA MŁODYCH TALENTÓW

01-11.07.2012 USTKA

PROGRAM

DZIEŃ 1 – 01.07.2012 (niedziela)

  • 11.30 zbiórka dzieci w Gdańsku – miejsce zbiórki oraz przystanki na trasie zostaną podane w późniejszym terminie.
  • 12.00 wyjazd
  • zwiedzanie wieży widokowej w Kompleksie rekreacyjno - turystycznym Kaszubskie Oko lub pobyt na Strusiej Farmie w Kniewie(ognisko, kiełbaski) – w zależności od pogody
  • przyjazd do Ośrodka w Ustce
  • przydzielenie pokoi i rozpakowywanie
  • zapoznanie się z ośrodkiem, okolicą, opiekunami i programem obozu
  • zabawy integracyjne na plaży („sałatka warzywna”, ‘kto tak jak ja”, intonowanie imion, „tratwa” itp.
  • gry plenerowe („Sumy i karpie”, „Odkrycie nieznanej ziemi”, „Strzał w lesie”)
  • kolacja
  • chwila relaksu
  • emisja finału Euro 2012 dla chętnych, wieczorna integracja dla wszystkich.
  • przygotowanie do ciszy nocnej
  • cisza nocna

 

DZIEŃ 2 - 02.07.2012r. (poniedziałek)

  • pobudka
  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)
  • śniadanie
  • chwila relaksu
  • warsztaty tematyczne – podział na grupy:

a) sportowe - gimnastyka podstawowa, kształtowanie koordynacji ruchowej sprawności ogólnej z wykorzystaniem sprzętu specjalistycznego typu drabinka koordynacyjna, koła gimnastyczne mini płotki. Zajęcia na boiskach sportowych lub na plaży.

b) muzyczne – „I kto to mówi?” Ćwiczenia muzyczno – ruchowe rozwijające słuch muzyczny i fonematyczny. „Dyrygent” - Ćwiczenie poszerzające znajomość instrumentów muzycznych i sposób gry na nich.

c) plastyczne – „Kredka, farbka czy ołówek” - Zajęcia wprowadzające w techniki plastyczne, zapoznanie z każdą z nich oraz ich wypróbowanie. „Czy biały to też kolor?” Zapoznanie dzieci z barwami podstawowymi oraz pochodnymi, koło barw, mieszanie kolorów. Praca farbami przy sztalugach.

d) aktorskie – „Poznaj siłę swojego głosu” – ćwiczenia oddechowe. Ćwiczenia kształtujące ustawienie głosu. Przykładowe zabawy: „Pchanie ściany”, „Zdyszany piesek” itp. „Poczuj cały świat”- ćwiczenia i zabawy uwrażliwiające (Wstęp do dramy- prowadzenie dźwiękiem, prowadzenie dotykiem, zgadywanie dźwięków, rysowanie w powietrzu, ruchome obrazy, rzeźbienie na żywo, ruch na dochodzenie, choreografia symultaniczna i indywidualna itp.)

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne – podział na grupy

a) sportowe - gimnastyka podstawowa

b) muzyczne – „I kto to mówi?”, „Dyrygent”

c) plastyczne – „Kredka, farbka czy ołówek”, „Czy biały to też kolor?”

d) aktorskie - „Poznaj siłę swojego głosu”

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • karaoke

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 3 - 03.07.2012r. (wtorek)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne – podział na grupy

a) sportowe - Zajęcia w lesie. Ćwiczenia ogólnorozwojowe, zwinnościowe z wykorzystaniem drzew. Atletyka terenowa, marszobiegi w terenie. Biegi na średnim dystansie.

b) muzyczne – „Forte –piano” Muzyczny odpowiednik zabawy „ciepło – zimno” – uwrażliwia dziecko na zmiany natężenia dźwięku. „Ile linii ma pięciolinia?” Poszukiwanie odpowiedzi na pytania z zakresu teorii muzyki.

c) plastyczne – „Kreska kresce nie równa” - Ćwiczenia plastyczne pokazujące różnicę między ołówkiem twardym i miękkim (oraz pośrednimi); sztuka doboru odpowiedniego ołówka, wykonanie szkicu na określony temat. „Ale ze mnie Fidiasz!” - Zapoznanie z podstawami rzeźbiarstwa. Lepienie figur z masy solnej.

d) aktorskie – „Głośno i wyraźnie” - ćwiczenia dykcji; Poprawność akcentowania; Ćwiczenia poprawnej intonacji i modulacji głosu. „Coś z niczego”- podstawy pantomimy.

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne – podział na grupy

a) sportowe - Zajęcia w lesie.

b) muzyczne – „Forte –piano”, „Ile linii ma pięciolinia?”

c) plastyczne – „Kreska kresce nie równa”

d) aktorskie - „Dykcja jako zjawisko” - ćwiczenia dykcji. „Coś z niczego”- podstawy pantomimy.

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • karaoke

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 4 - 04.07.2012r. (środa)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - gry i zabawy na boisku. Różne formy berków ( berek ogonek, berek wyzwalany, berek przyjaciel, berek samolot itp. ), zabawy orientacyjno- porządkowe ( powódź, alfabet, murarz, znajdź swój kolor itp. ), zabawy bieżne, ( dzień i noc, lawina, biegacze itp. ) , zabawy rzutne ( pięć podań, piłka w tunelu, wybijanka itp.) , zabawy skoczne, ( koszenie trawy, wir, zajmij miejsce itp. )

b) muzyczne –„Fasola czy fa – sol – la” - Poznanie dźwięków i ich zapis poprzez zabawę muzyczno – ruchową z wykorzystaniem pianina. „Oddychać – nie oddychać” - Ćwiczenia emisyjno – oddechowe uczące prawidłowego ustawienia dźwięku podczas śpiewania.

c) plastyczne – „Wysoka wieża” - Zajęcia z wykorzystaniem plasteliny i wykałaczek. Próba wykonania przestrzennej, stabilnej i jak najwyższej wieży.

d) aktorskie – „Przedmioty mówią” – Teatr Lalek i praca z rekwizytem. Nasze małe dzieło”-: wybór utworu scenicznego, odczytywanie tekstu, wspólne ustalenia dotyczące opracowania sztuki (czas przygotowania sztuki i realizacji zadań, ustawienie sceny, rekwizyty, oprawa muzyczna, dekoracje, kostiumy, charakteryzacja).

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - gry i zabawy na boisku, polanie.

b) muzyczne –„Fasola czy fa – sol – la” „Oddychać – nie oddychać”

c) plastyczne – „Wysoka wieża”

d) aktorskie – „Przedmioty mówią” – Teatr Lalek i praca z rekwizytem. Nasze małe dzieło”-: wybór utworu scenicznego, odczytywanie tekstu, wspólne ustalenia dotyczące opracowania sztuki (czas przygotowania sztuki i realizacji zadań, ustawienie sceny, rekwizyty, oprawa muzyczna, dekoracje, kostiumy, charakteryzacja).

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • dyskoteka

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 5 - 05.07.2012r. (czwartek)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe – „Spartakiada” - rywalizacja indywidualna.

Stanowisko nr 1 – tor przeszkód: slalom pomiędzy butelkami napełnionymi wodą na jednej nodze, przejście przez obręcz gimnastyczną, następnie dobiega do stolika z łyżeczką i piłeczką pingpongową i wraca trzymając łyżeczkę w zębach tak żeby nie spadła piłeczka. Próba wykonywana na czas.

Stanowisko nr 2 – król rzutów do kosza: każdy wykonuje po trzy rzuty do kosza z jednej linii, po celnym rzucie może przejść na następną linię rzutów. Każda linia ma przyporządkowaną określoną liczbę rzutów.

Stanowisko nr 3 – rzuty do celu: uczestnik wykonuje trzy rzuty ringo, starając się trafić na kijki oddalone od niego kolejno o 2; 2,5; 3 metry. Każdy kijek ma określoną liczbę punktów.

Stanowisko nr 4 – prowadzenie piłki nogą: uczestnik prowadzi piłkę gumową od krzesła do krzesła zygzakiem, musi poprowadzić piłkę tak, by przeturlała się pod każdym krzesłem. Próba wykonywana na czas.

Stanowisko nr 5 – tor przeszkód: skoki w workach do określonego miejsca, tam próba strącenia kręgli i powrót na miejsce startu przeskokami na skakance

b) muzyczne –„Świat malowany dźwiękami” - Ćwiczenia muzyczno – plastyczne z wykorzystaniem fragmentów muzyki ilustracyjnej. „Świat składa się z dźwięków” - Ćwiczenie pobudzające słuch do precyzyjnego odbierania otaczających nas odgłosów.

c) plastyczne – „Czy można narysować świat?” - Ćwiczenia perspektywiczne. Zachowanie zależności „bliżej – dalej”.

d) aktorskie – „W rytmie salsy i hip-hopu”- zajęcia taneczne. „Nasze małe dzieło”-: wybór utworu scenicznego, odczytywanie tekstu, wspólne ustalenia dotyczące opracowania sztuki (czas przygotowania sztuki i realizacji zadań, ustawienie sceny, rekwizyty, oprawa muzyczna, dekoracje, kostiumy, charakteryzacja).

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe – „Spartakiada” – rywalizacja indywidualnie.

b) muzyczne – „Świat malowany dźwiękami” „Świat składa się z dźwięków”

c) plastyczne – „Czy można narysować świat?” Zachowanie zależności „bliżej – dalej”.

d) aktorskie – „W rytmie salsy i hip-hopu”. „Nasze małe dzieło”-: wybór utworu scenicznego…

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • „Mam Talent”- indywidualne i grupowe pokazy umiejętności.

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 6 - 06.07.2012r. (piątek)

  • pobudka

  • rozgrzewka (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - Prezentacja multimedialna na temat zdrowego trybu życia, odżywiania. Co i jak należy jeść, w jakich ilościach, dlaczego ruch jest tak bardzo potrzebny w wieku wczesnoszkolnym.

b) muzyczne – „W świecie hałasu” - Prezentacja instrumentów perkusyjnych (Instrumentarium Orffa), nauka gry na nich. „Śpiewać każdy może” - Zajęcia przy pianinie, wspólne układanie piosenki obozowej.

c) plastyczne – „Jestem prawdziwym malarzem!” - Praca w plenerze przy sztalugach.

d) aktorskie – „Nasze małe dzieło”- próba.

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - Prezentacja multimedialna na temat zdrowego trybu życia

b) muzyczne – W świecie hałasu” „Śpiewać każdy może”

c) plastyczne – „Jestem prawdziwym malarzem!”

d) aktorskie – „Nasze małe dzieło”- próba.

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • karaoke

  • ognisko

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 7 - 07.07.2012r. (sobota)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - „Podchody” - W grze biorą udział 4 - 5 osobowe grupy. Prowadzący zaznacza trasę do pokonania przez drużyny bibułkami lub sznurkiem. Trasa wiedzie przez ośrodek. Bibułki przyczepione są do krzaków, drzew i różnorodnych sprzętów w takich odległościach, aby nie można było łatwo odnaleźć, ale tak żeby dzieci się nie zgubiły. Co jakiś czas na trasie znajdują się kartki z słowami, które tworzą całe zdanie. Wygrywa ta drużyna, która prawidłowo wykona zadanie i zrobi to w jak najkrótszym czasie.

b) muzyczne – „Mikser”- nauka miksowania muzyki na profesjonalnym sprzęcie pod opieką DJ

c) plastyczne – „Jak zrobić coś z niczego?” - Praca w technice „collage” z wykorzystaniem różnych materiałów i tworzyw oraz drobnych przedmiotów codziennego użytku.

d) aktorskie - „Nasze małe dzieło”- próba.

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - „Podchody”

b) muzyczne – „Mikser”

c) plastyczne – „Jak zrobić COŚ z niczego?”

d) aktorskie - „Nasze małe dzieło”- próba.

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • dyskoteka z pokazem umiejętności miksowania muzyki

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna

DZIEŃ 8 - 08.07.2012r. (niedziela)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • wyjście na mszę do kościoła – dla chętnych

  • czas wolny

  • zabawa na plaży – kąpiel w morzu

  • obiad

  • chwila relaksu

  • spacer po Ustce

  • kolacja

  • „Mam talent”- indywidualny i grupowy pokaz umiejętności

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 9 - 09.07.2012r. (poniedziałek)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - Turniej mini siatkówki lub piłki nożnej w zależności od zainteresowania. Udział biorą cztery zespoły. Gra toczy się w systemie „każdy z każdym”, na boisku do siatkówki, które znajdują się na terenie ośrodka.

b) muzyczne – „Orkiestra gra: tratatata!!!” - Zajęcia wprowadzające w tajniki orkiestry: czym jest, jakie są w niej instrumenty, gdzie który instrument gra. Wspólne robienie planszy z układem orkiestry symfonicznej. „Kilka strun a tyle dźwięków” - Zajęcia z wykorzystaniem gitary: wyjaśnienie sposobu gry, możliwość spróbowania gry na niej, śpiewanie piosenki przy jej akompaniamencie. Praca nad hitem obozowym.

c) plastyczne – „A co to tam na scenie stoi?” - Zajęcia z zakresu scenografii, tworzenie elementów scenograficznych do obozowego przedstawienia.

d) aktorskie –„Nasze małe dzieło”- próba

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - Turniej mini siatkówki lub piłki nożnej

b) muzyczne – „Orkiestra gra: tratatata!!!” „Kilka strun a tyle dźwięków”

c) plastyczne – „A co to tam na scenie stoi?”

d) aktorskie – „Nasze małe dzieło” -próba.

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • dyskoteka

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 10 - 10.07.2012r. (wtorek)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - „Jak jestem sprawny” - Dzieci wykonują różne ćwiczenia z książeczki którą otrzymają od wychowawcy. Gdy poprawnie wykonają zadanie kolorują odpowiedni rysunek. Po wykonaniu wszystkich ćwiczeń z książeczki sami oceniają w jakich przedziałach mieści się ich sprawność fizyczna.

b) muzyczne – „Hop – bęc” - Zabawa muzyczno – rytmiczna z wykorzystaniem instrumentów muzycznych oraz nagrań, rozwijająca percepcję muzyczną oraz rytmiczną dziecka. Praca nad hitem obozowym.

c) plastyczne – Praca nad kostiumami

d) aktorskie – „Nasze małe dzieło”- próba.

  • czas wolny

  • obiad

  • chwila relaksu

  • warsztaty tematyczne –podział na grupy

a) sportowe - „Jak jestem sprawny”

b) muzyczne – Próba generalna hitu obozowego

c) plastyczne – Ostatnie przeróbki kostiumów

d) aktorskie – „Nasze małe dzieło”- próba generalna ze strojami.

  • kolacja

  • chwila relaksu

  • pokaz przygotowanego przedstawienia teatralnego

  • przygotowanie do ciszy nocnej

  • cisza nocna


DZIEŃ 11 - 11.07.2012r. (środa)

  • pobudka

  • rozgrzewka na plaży (dla chętnych)

  • śniadanie

  • sprzątanie pokoi i pakowanie

  • wyjazd z Ustki

  • szlakiem ludzi morza: Latarnia Morska w Rozewiu

  • zwiedzanie MMW w Gdyni

  • przyjazd do Gdańska ok. godziny 16.00

TERMIN: 1-11.07.2012 Ośrodek Bałtyk w Ustce

ORGANIZATOR:

Firma Konsultant –wpis do Rejestru Organizatorów i Pośredników Turystycznych nr 317 wydane przez Marszałka Województwa Pomorskiego, ubezpieczenie AXA S.A.
NIP 958-028-52-82

Jesteśmy członkiem Gdańskiej Organizacji Turystycznej i Gdansk Convention Bureau.

Strony: www.taniaturystyka.pl, www.spotkaniafirm.pl, www.ok-poland.com

Patronat artystyczny: www.impresariusz.pl


POBYT OBEJMUJE:

  • zakwaterowanie w pokojach 4-5 osobowych z łazienkami(10 noclegów)

  • smaczne wyżywienie (3 posiłki + podwieczorek). Pierwszy posiłek obiado-kolacja w dniu przyjazdu, ostatni śniadanie i prowiant na drogę

  • transport autokarowy (Gdańsk, Gdynia i miejscowości po drodze do Ustki - godziny, miejsca odjazdu i powrotu podane zostaną na stronie obozu/podane maile opiekunów do dnia 18.06.2012) w obie strony. Osoby nie posiadające Internetu prosimy o kontakt telefoniczny.

  • realizację programu warsztatowego i rekreacyjnego

  • opiekę pedagogiczną i medyczną

  • ubezpieczenie AXA S.A. NNW do kwoty 5000 zł. Warunki ogólne ubezpieczenia w AXA S.A.

UBEZPIECZENIE

Istnieje możliwość ubezpieczenia na wypadek rezygnacji (np. choroba dziecka)

Proponujemy dokonanie takiego ubezpieczenia w dniu rezerwacji miejsca na obozie.

Koszt 42 zł. Termin wpłat do ubezpieczenia od rezygnacji do 1.06.2012.

Ubezpieczenie obejmuje wówczas czas od momentu podpisania Umowy do powrotu dziecka z obozu.

ZGŁOSZENIE I PŁATNOŚĆ

Cena pobytu uczestnika 1380 zł.

Zgłoszenie oficjalne uczestnika i wpłata zadatku następuje po potwierdzeniu dostępności miejsc.


Termin wpłaty zadatku

250 zł na konto organizatora do dnia 31 maja 2012


Termin wpłaty całości kwoty

do dnia 08 czerwca 2012


Konto organizatora:

Konsultant Marzena Ciania

mBank nr 52 1140 2004 0000 3102 5100 5114.

W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz wiek dziecka.


W przypadku wpłat gotówkowych prosimy o wcześniejsze powiadomienie telefoniczne:

tel. 793 479 393 Marzena Ciania

tel. 791 555 276 Michał Marcinkowski

lub mailowe: oferty@taniaturystyka.pl

Koszt rezerwacji w wysokości 250 zł będzie zaliczony na poczet ceny za obóz, a w razie rezygnacji nie podlega zwrotowi.


Uwaga!

Zniżka 50 zł – zgłoszenie do 10.05.2012

Wystawiamy faktury VAT również przy refundacji (częściowej lub całkowitej) obozu przez zakład pracy lub inne instytucje.

 

MIEJSCE:

P.H.U „Bałtyk”, ul. Storczykowa 10, Ustka
http://www.baltyk.ustka.pl

Na terenie obiektu:

- świetlica / dyskoteki światła -dym /,
- sala do ćwiczeń,
- sala bilardowa,
- stół do tenisa, stół "piłkarzyki",
- jadalnia,
- sklep spożywczy w obiekcie,
- zielony teren rekreacyjny,
- plac zabaw dla dzieci,
- boiska do piłki nożnej, siatkówki plażowej,
- miejsce na ognisko
- grill.

Obiekt jest ogrodzony i całkowicie bezpieczny. Parter budynku ma 4m wysokości, co jest dodatkowym "zabezpieczniem", nie ma bowiem możliwości wyjścia z budynku bez wiedzy opiekunów, jak również wejścia do obiektu nikogo obcego. Ośrodek jest zamykany na noc /od godziny 22-ej do 6-ej /

 

Kontakt do organizatora w sprawie informacji o obozie:

oferty@taniaturystyka.pl

oraz:

Tel. 793 479 393

Tel. 791 555 276

 

Kontakt do kierownika obozu od dnia 1.07.2012: Tel. 606 126 989

Godziny kontaktu z dziećmi podczas obozu zostaną podane przed wyjazdem na obóz.


WAŻNE INFORMACJE I WARUNKI UCZESTNICTWA

Kartę „Umowa” można przesłać drogą elektroniczną na adres:

oferty@taniaturystyka.pl

lub pocztą na adres:

Konsultant Marzena Ciania ul. Fenikowskiego 23, 84 230 Rumia

Wypełnioną kartę kwalifikacyjną należy dostarczyć pocztą lub najpóźniej w dniu wyjazdu.

  • Warsztaty odbywają się w podziale na grupy, oprócz wspólnych projektów interdyscyplinarnych. Każdy uczestnik ma możliwość wybrania dowolnych zajęć.

  • Czas trwania i miejsce poszczególnych bloków warsztatowych zależą od warunków pogodowych. Poranne rozgrzewki odbywają się na plaży tylko przy odpowiedniej pogodzie.

  • Warsztat może być odwołany w danym dniu, jeżeli liczba chętnych będzie nie wystarczająca do przeprowadzenia zajęć. Proponujemy wówczas uczestnikom zajęcia w innych grupach.

  • Kolejność warsztatów może się zmieniać: pomiędzy podanymi dniami i porami dnia (warunki pogodowe)

  • Ognisko odbędzie się w dniu, w którym będą najkorzystniejsze warunki atmosferyczne

  • Cisza nocna 22.00-7.00

  • Telefony komórkowe zostaną zdeponowane i przechowywane w bezpiecznym miejscu. Uczestnicy będą mięli możliwość zadzwonienia do swoich opiekunów przed kolacją lub za zgodą wychowawcy obozowego w pilnych przypadkach. Prosimy o kontaktowanie się z wychowawcami (nr numer telefonu 606 126 989) przed posiłkami (ze względów organizacyjnych np. wyjścia na plażę, zajęcia warsztatowe itp.) Prosimy o kontaktowanie się z wychowawcami (nr numer telefonu 606 126 989) przed posiłkami (ze względów organizacyjnych np. wyjścia na plażę, zajęcia warsztatowe itp.) Prosimy o kontaktowanie się z wychowawcami (nr numer telefonu 606 126 989) przed posiłkami (ze względów organizacyjnych np. wyjścia na plażę, zajęcia warsztatowe itp.) W pilnych sprawach zawsze prosimy o kontakt z kierownikiem obozu.

  • Urządzenia elektroniczne jak np. laptop, tablet, sprzęt grający itp. uczestnicy zabierają na obóz na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utracony, zagubiony sprzęt. Organizator nie ubezpiecza sprzętu oraz osobistych rzeczy uczestnika w ośrodku lub w środkach transportu. Prosimy o sprawdzenie, czy rzeczywiście zabrany na obóz sprzęt jest niezbędny.

  • Pełnoprawny opiekun uczestnika ponosi odpowiedzialność za wszelkie wyrządzone przez uczestnika obozu szkody i zobowiązuje się do pokrycia kosztów ich usunięcia.

  • Ponadto prosimy o pisemną informację o wszystkich przyjmowanych przez dziecko lekach (na stałe i w trakcie obozu). Wszystkie te informacje prosimy przekazać wychowawcy przed wyjazdem.

  • Zabrać dziecko z obozu(nawet na krótkie odwiedziny) może tylko rodzic lub prawny opiekun( za okazaniem dowodu osobistego i podpisaniem karty wyjścia)

  • Firma Konsultant zastrzega sobie prawo do wykorzystania wizerunku uczestnika do celów marketingowych(katalogi, ulotki, strona internetowa), jeżeli wizerunek został utrwalony podczas trwania obozu. Opiekunowi przysługuje prawo do zastrzeżenia wizerunku uczestnika.

  • Rezygnacja z udziału w obozie możliwa jest tylko na drodze pisemnego oświadczenia rodziców, przekazanego organizatorowi.Za datę rezygnacji przyjmuje się datę otrzymania rezygnacji przez organizatora. Jeżeli uczestnik zrezygnuje z obozu do 18.06.2012, następuje zwrot kosztów obozu w wysokości 70%. Po tym terminie nabywca otrzymuje zwrot 20% wartości obozu. Do zwracanych kwot nie są doliczane odsetki. Jeżeli na swoje miejsce rezygnujący uczestnik przedstawi inną osobę, która będzie uczestniczyć w obozie, w takim przypadku potrącony zostanie zadatek, a zwrócona pozostała wpłacona kwota. Brak zapłaty we wskazanym terminie traktowany będzie jako rezygnacja dorozumiana. Wówczas kwota zadatku nie podlega zwrotowi. Proponujemy opisane powyżej ubezpieczenie od takich przypadków.

Informacje praktyczne:

Należy zabrać ze sobą:

legitymację, kartę kwalifikacyjną, mały plecak na wycieczki, wygodne buty sportowe, stroje sportowe i kąpielowe, nakrycia głowy, ciepłe ubrania (również na nocne podchody – takie do pobrudzenia się) oraz kurtki nieprzemakalne, krem UV, ręczniki, przybory toaletowe, drobne kieszonkowe(sklepik na terenie ośrodka)